vineri, 2 mai 2008

broccoli

"…si ne uitam unul la atul ca la un…paradis pierdut…"
Nu vreau sa devin romantic, doar ca din cand in cand mai gasesc cate un citat interesant din tot felul de scrisori (in diferite formate) pe care le-am primit si mi-e greu sa nu le impartasesc (ca si cel de pe pagina principala a profilului de hi5 - love letter).
Tre sa va marturisesc ca imi este foarte greu sa va scriu. Nu din punct de vedere emotional, nici din motive tehnice. Am fost la un fotbal miercuri si am facut febra musculara intre picioare... ma simt atat de penibil... mai lipsea sa fac si la fund si eram ca o domnisoara. Astazi ma duc din nou. Sunt foarte curios cum o sa arat disara. (P.S. diseara cred ca voi trage un mic chef mare :D )
Ma simt nevoit sa desmint un anume detaliu din penultimul alineat (Bine, una peste alta...) din penultimul articol postat (pofta buna). Am primit reclamatii serioase ca fac misto de suferinta animalelor si imi bat joc de persoanele care isi dedica timp important din viatza lor pentru a descuraja aceste practici. TIN SA MANTIONEZ: mama nu gatea in seara respectiva o friptura de porc, ci o friptura de broccoli, cu ingredientele mai sus mentionate ;).
Am plecat la o tabla cu tata si la un fotbal.
Sa chefuiti cu masura weekendul asta!!

Niciun comentariu: