vineri, 16 mai 2008

fan


Cam de pe la varsta de 13-14 ani am fost fan a doua formatii: Vama Veche si Parazitii. Sincer, abea jumatate din motivele pe care le tratau tipii de la Vama Veche in piesele lor le intelegem cu adevart, la 13 ani nu stiam nici cum e sa mangai un san intr-o noapte pe plaja, nici ce legatura are orasul cu calul cu batranul si cu Marlboro. Singura legatura pe care o puteam face era cu reclama la Marlboro de acum 15 ani buni (de pe vremea Dallas-ului), in care o trupa de cowboy strangeau o cireada de vite intr-un ocol, dupa care isi aprindeau cate o tigara. Dar imi placea pentru ca le cantam piesele seara la foc sau cu gasca, atunci cand ne intalneam si ajungeam pe undeva unde eram feriti de o amenda pentru disturbarea linistii publice. Imi placea probabil si pentru ca nu ii intelegeam si automat ii catalogam la un nivel de cultura superior.

Despre Parazitii nu pot sa va spun decat ca priza lor cea mai mare la public a fost mereu vulgarul, misoginismul si promovarea proastelor moravuri. Nu vreau sa spun ca nu sunt o persoana vulgara, ca nu sunt misogin (din potriva) sau ma comport strict dupa invatatura biblica, dar la ei, asta devenea singura hrana a publicului. N-ar fi putut (si cred ca n-ar putea) niciodata sa-si puna in evidenta vocea, linia melodica sau alte calitati (exceptand stilul). In fine cel mai interesanat e ca am fost si eu la cateva concerte de-ale lor si am strigat inpreuna cu multimea "mue CNA", iar acum, cand aud pe cineva fredonand vreo vulgaritate de-a lor, mi-i se pare extraordinar de violent, lipsit de originalitate, de cultura, penibil de-a dreptul!

Trecand peste asta, pentru cine are curiozitati alcoolice, a aparut noul Becks Green Lemon, varianta a Becks-ului cu doar 2,5% alcool si gust destul de interesant (o combinatie intre Becks, Sprite si lamaie). Este probabil dedicata fetelor sau baietilor care au de ales intre a bea o bere sau un suc si sunt indecisi :). Enjoy!

3 comentarii:

Anonim spunea...

si eu fumam malboro pana sa ajung la facultate si sa cumpar din camin tigari de contrabanda...Lucky Strike (pt cunoscatori)

Cristiana spunea...

:D nice blog in here too :) tre sa intru in amanunte la tine in blog. parazitii crede-ma ca am ascultat intotdeauna si ascult in continuare, tinand cont ca stau zilnic 3 ore in emisie la radio cu manele... evident ca parzitii suna la maxim in masina :D, iar vama veche eram fan, nu pentru ca imi placea tudor si pur si simplu... imi merge la suflet. iar berea cu lamaie am gustat-o prima data in octombrie anultrecut cand am fost in germania si de atunci am ramas fan. si nu beau originala ci... 3 sferturi bere si un sfert sprite :) cu paiul. e combinatia perfecta ;) enjoy!

Anonim spunea...

despre parazitii ar fi multe de vorbit...e de apreciat ca spun direct ce ii doare. inca o chestie: exista o diferenta intre mesajul vulgar si modul vulgar de transmitere al unui mesaj. ca si show-urile de stand-up comedy: sunt mult mai amuzante daca interpretul foloseste in mod inteligent cuvinte vulgare. adica daca stie sa le combine show-ul este reusit.