joi, 15 mai 2008

zippo


"One shot! Do not miss the chance to blow! This oportunity comes once in a lifetime!"

Este un vers cantat intr-una dintre piesele sale ce celebrul rapper Eminem pe care mi-l repeta mereu un prieten apropiat atunci cand eram intr-o situatie in care eram pus sa aleg. Si acuma urmeaza o problema foarte interesanta. Asa cum in tot raul este un bine, asa si in tot binele este un rau. Dar sunt si situatii in care binele si raul sunt cam 50 - 50 din fapta pe care urmeaza sa o faci. Atunci ce fel de lucru spui ca ai facut?

Si acuma ca sa nu spun ca intretinerea unui blog nu are si efecte benefice, cred ca ceea ce am scris mai sus am scris-o din cauza unei mustrari de constiinta :).

Este o poveste pe care o zic ori de cate ori imi aprind cate o tigara si imi amintesc. Mai nou (nici nu mai e asa nou), Uniunea Europeana a impus fabricarea tuturor brichetelor cu piedica sau siguranta, pentru a impiedica eventuale accidentari ale copiilor mici sau eventualele incidente pe care acestia le pot provoca. Verisorul meu are doi ani si aproape stie sa reinstaleze un windows. Cu siguranta nu va shtii sa apese pe pedala brichetei in directia indicata de sageata aceea mare ;).

Si apropo de asta, sunt foarte curios cum vor arata noile zippo cu siguranta :))

5 comentarii:

Anonim spunea...

nii ma...bricheta din aia am si eu :X. numa ca pe a mea scrie "parintele"

Anonim spunea...

Homosexualu-le !!!

Popa Sorin spunea...

bv anonim! :)) (vezi gramatica, clasa a IV-a)

boca spunea...

popa, da' ceva filtru pentru retardati nu este? :))

Popa Sorin spunea...

nu stiu, dar ar fi o chestie foooarte interesanta =))