marți, 13 mai 2008

celest

Am avut parte weekend-ul trecut de o mica excursie organizata ad-hoc undeva intr-o zona frumoasa la vreo 30 km de Cj, la Leghia. La intoarcere am venit pentru prima oara in viatza mea cu "sageata" si surpriza o puteti vedea in video-ul atasat mai sus: vreo 8 roackeri (cei din video) aliati cu vreo 8 cercetasi (pe care nu ajungeam cu camera sa-i filmez, dar credeti-ma pe cuvant, aratau foarte gay) au facut echipa buna la spargerea timpanelor calatorilor. Nu mai inteleg! Eu cand merg la mare si beau cate o bere cu baietii pe tren (tren ma refer la vagoanele pe care le cunoasteti... alea din '70) si ne apucam de cantat ceva, vine controlorul ca ne da amenda daca nu terminam si astia faceau vacarm in inter-city si nimeni nimik :-?? Bai, dar macar eu cant frumos!!! In fine...

Am gasit un site foarte... complex (cred ca este cuvantul potrivit) zilele trecute, care conform statisticilor este al doilea site romanesc ca numar de vizionari dupa www.gsp.ro si anume www.neogen.ro , doar ca eu nu prea am inteles ce e acolo :-/. E o combinatie intre hi5, youtube, find high school colleagues, flickr si inca o duzina de site-uri cunoscute, toate impodobite bine cu multe poze si filmulete cu femei (sau poate are mouse-ul meu o atractie pt linkuri de genul). Mi-i se pare cel mai inutil si comercial site pe care l-am vazut.

Pentru cine e in domeniu, caut un free ftp host si un soft pt avi compression (de prefrenta ambele gratis :D ). Daca stie cineva, lasati un comm/off-line/mail/sms. Ce interesant! Nici nu mi-am dat seama cat de ushor sunt de gasit :).

O saptamana turbo!

Niciun comentariu: