duminică, 27 aprilie 2008

vorba de duh

Am auzit o vorba foarte tare zilele trecute din gura unui prieten si anume: "Femeia este un shtou cu doua futaiuri". Pentru cei care nu intelegeti profunzimea acestei vorbe, nu va faceti griji, nici eu n-am inteles-o, mi-a placut doar foarte mult cum suna. Si vroiam sa va mai spun inca ceva! Faptul ca ma numesc Sorin Popa imi confera un avantaj foarte interesant: de fiecare data cand tin morala cuiva sau ii dau un anume sfat si apoi ma regasesc in exact aceeasi situatie facand exact opusul la ceea ce sustineam primesc critici la care pot raspunde cu usurinta: "Fa ce zice Popa, nu ce face Popa!". Asta am zis-o in legatura cu ceea ce va uram in ultimul mesaj postat: "sa chefuiti mai cu masura".

Bun, nu vreau sa ma pierd cu povestile. Am vrut sa va rog, pe cei ce veti citi acest blog sau doar va opriti sa va aruncati privirea ori ati dat un click gresit de ati ajuns aici, daca aveti o parere sau remarca despre blog, daca vreti sa impartashiti sau sa informati cititorii acestui blog cu privire la ceva anume, puteti lasa cu usurintza un comment. Trebuie doar introdusa o adresa de e-mail si o parola pentru a crea un cont nou google si apoi un click pe linkul de activare primit pe mail.

Multumesc ca ma bucurati cand citesc cifrele de pe traffic monitor! Sarbatori Fericite in contiuare!

Niciun comentariu: